با منوی دیجیتال کمتر هزینه کن، بیشتر بفروش

با منوی دیجیتال کمتر هزینه کن، بیشتر بفروش

مزیت های اجرای منوی دیجیتال در رستوران ها و کافی شاپ ها

دسترسی آسان

بدون اینکه مشتری نرم افزار خاصی را روی گوشی خود نصب کند می توانید به منو دسترسی داشته باشد. شما باید روی هر یک از میزها صفحه دیجیتالی قرار دهید که مشتری بتواند غذاها و نوشیدنی های رستوران را مشاهده نماید.

نمایش اطلاعات محصول

اینکه تمامی آیتم ها مانند توضیحات غذا و نوشیدنی، قیمت، عکس ها و … را در صفحه دیجیتالی بگذارید اهمیت بسیار زیادی دارد. مشتری از این طریق می تواند به خوبی سفارش خود را از نظر قیمت و ویژگی بررسی نماید و سپس خرید خو را نهایی کند. در واقع باید بدانید که برخی از مشتریان در مورد تعدادی از غذاها و نوشیدنی ها شاید اطلاعات زیادی نداشته باشند. بر همین اساس بهتر است که عکس محصول را روی آنها بگذارید.


تغییر اطلاعات منو

با استفاده از منوی دیجیتال مشتری به راحتی می تواند اطلاعات منو را بعد از انتخاب تغییر دهد و یکبار دیگر پیش از اینکه اطلاعات را به ثبت برساند، به خوبی سفارش خود را بررسی کند. شما می توانید با در دست داشتن این منو هر زمان که نیاز بود قیمت غذاها و نوشیدنی ها را تغییر دهید. امروزه تغییر قیمت غذاها و نوشیدنی ها بسیار رایج شده است و با در دست داشتن منوی کاغذی امر تغییر قیمت تا حدودی دشوار می باشد.


قیمت و هزینه راه اندازی منوی دیجیتال

بسیاری از افراد شاید بر این باور باشند که هزینه و قیمت منوهای دیجیتالی زیاد است و به همین دلیل از این منو در رستوران و کافی شاپ خود استفاده نکنند. پیش از هر چیزی باید به خوبی بدانید که منوهای دیجیتالی رستوران ها و کافی شاپ ها متنوع می باشند. هر یک از آنها اندازه ها و ویژگی های مختلفی دارند که همین مورد نقش مهمی روی قیمت اصلی آنها می گذارد. بنابراین باید در ابتدا به خوبی ویژگی ها و مشخصات هر یک از انواع منوهای دیجیتالی را بررسی کنید تا قیمت آنها هم برای شما مشخص گردد. این ویژگی منوها نشان دهنده کارایی و کاربردی بودن آنها می باشد که باید به خوبی آن را در نظر داشته باشید.

در نظر داشته باشید با توجه با تغییر قیمت زود به زود اقلام مصرفی در رستوران و کافی شاپ و فست فود ها هزینه زیادی برای تغییر قیمت منوی کاغذی وجود دارد که در منوی دیجیتال داک فود شما هزینه چاپ منوی کاغدی نمیدهید

با هر برای تغییر قیمت بصورت لحظه ای میتوانید قیمت جدید را در همان لحظه به مشتریان خود نمایش دهید